سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

فک و فامیله که ما داریم

برید ادامه مطلب خیلی باحاله!

جمعه ها از خالم ببرسیم
امروز جند شنبه است
میگه:فردا نه بس فردا یکشنبه است
فک و فامیله ما داریم!


عموم میخواد منو نصیحت کنه، میگه: عزیزم مراقب باش، به هرکسی اعتماد نکن. مردم 360 درجه با همدیگه فرق می کنن!!!!!
آخه یکی نیست بگه عمو جان، دلبندم، 360 درجه که دوباره خودشون میشن!!!!
فک و فامیله داریم؟!

 

به پسر فامیلمون میگم ورزش هم میکنی ؟
با جدیت تمام میگه اره، پلی استیشن !
فک و فامیل ما داریم؟؟


عموم کارمند بانک صادراته اونوقت اسم بچش رو گذاشته سپهر....
فک و فامیله داریم؟؟؟

 

با حالت تب شدید رفتم به مامانم میگم مادر عزیز اگه الان من بهت بگم تب دارم چی میگی مامانم برگشته میگه: میگم خفه شو ، چشمت کور زیر کولر نمی خوابیدی
چه فک و فامیلی داریما!

 

مامان بزرگم گفت واسه منم فیسبوک بساز ببینم چیه این فیسبوک که تو رو از کارو زندگی انداخته هیچی دیگه از ساعت 6:30 شروع کردیم، هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه ...!


با عمه خانم رفتیم در مغازه میگه:اقا توی ماشین ظرفشویی چی بریزم ظرفها تمیز میشه فروشنده میگه قرصهای ماشین بهترن عمه جون میگه نسخه شو شما میدید یا داروخانه ازاد میده ای خدا این فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟


به مامانم میگم مامان اومدنی لباس مشکی رو بیار میگه صورتیه؟
میگم نه مامان مشکیه گفت اها فهمیدم قرمزه فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟

 

زنگ خانه خالمو میزنم شوهر خالم پشت آیفون میگه:
الو بفرمایید! فکو فامیله داریم


خواهرم 10 سالشه دیروز یه کیلو گوجه گذاشته جلوش داره میخوره بهش میگم چته؟؟ میگه تو مجله خوندم خوردن گوجه از مشکل "پروستات" جلوگیری میکنه!!!
به نظر شما راهی برای اصلاح این فک و فامیل وجود داره؟؟ من که نا امید شدم.


به پسر عموم تو مدرسه گفتن با اردک جمله بساز . گفته : ” پدر من اردک است . ”
فک و فامیله داریم ؟


پسر داییم یه خرگوش خریده اسمشو گذاشته ببعی فک و فامیله داریم؟


فک و فامیله داریم؟
رتبه ارشد پسرداییمو سه رقم سه رقم از راست جدا کردیم که بتونیم بخونیمش!!

 

بابام اومده تو اتاقم میگه دخترگلم من که با تو تعارف ندارم واسه روز پدر برام هدیه نگیریا.میگم نه بابا جون زشته میگه نه خب به جای کادو یه ماه پول تو جیبی تو نمیدم!!
بابای اقتصادیه من دارم؟؟


به مامانم میگم تو غذاها از "سیر" هم استفاده کن خیلی فایده داره میکروبها رو می کشه.میگه نه ریسکه میگم چرا میگه اخه میکروب کشه ممکنه تو و داداشت هم بمیرین!!
یعنی من و داداشم میکروبیم!!
مامان دلسوزه من دارم؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد