سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

تحقیقات ادامه دارد(طنز)

دختر:خوابی؟؟؟
پسر: آره عزیزم!بیدار شدم زنگ می زنم بهت!
دختر:من دوست پسر قبلیم این موقع روز خواب نبود!
پسر:چه ربطی داره؟
دختر:من واسش مهم بودم!
پسر:خوب بیا من بیدار شدم، خوب شد؟
دختر:دوست پسر قبلیم اصلا" نمی گفت: من بیدار شدم بیا!
پسر:اون یه آدمه دیگه بود من یه آدمه دیگه!
دختر:من که همون آدمم!
پسر:من قانع شدم ، از این به بعد هر روز 6 صبح بیدارم!
دختر:من 6 خوابم!
پسر:من دوست دختر قبلیم 6 صبح بیدار بود!
دختر: خب پس برو با همون! ( گوشی رو قطع می کنه)!

و هنوز تحقیقات برای شناخت زنها ادامه دارد ..!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد