سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

مکالمات خیام با دوس دخترش

- کجایی عجیجم ؟+ ماییم و می و مطرب و این کنج خراب/جان و دل و جام و جامه در رهن شراب- مشروب !؟؟ مگه تو نگفتی من نماز میخونم ؟؟؟ :|+ می خوردن و شاد بودن آیین من است/فارغ بودن ز کفر و دین، دین من است- با کیا هستی حالا ؟؟؟ :/+ فصل گل و طرف جویبار و لب کشت/با یک دو سه دلبری حوری سرشت- :||| آدرس بده ببینم !!! بیام بزنم دهنشونو صاف کنم !!!+ راه پنهانی میخانه نداند همه کس/جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر- انقد مشروب بخور با دوستات تا بمیری !!! :/+ گر می نخوری طعنه مزن مستان را/بنیاد مکن تو حیله و دستان را- برووووووووو بمیرررررررررررر+ چون مُرده شوم خاک مرا گم سازید/احوال مرا عبرت مردم سازید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد