سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

جوک باحال

کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ ما !!
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
... مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟ 

ادامه نوشته های با حال در ادامه مطلب...!



به معجزه اعتقاد دارید ؟ [سه شنبه، 2 اسفندماه 1390] به معجزه اعتقاد دارید ؟


به معجزه اعتقاد دارید ؟
دخترآن زیبای محترم: از همین تریبون اعلام میکنم میتوانم ۹۰٪ زیبایی شما را با یک دستمال مرطوب پاک کنم!

هروقت رفتین دکتر ازتون پرسید \"اینجا درد میکنه؟ [سه شنبه، 2 اسفندماه 1390] هروقت رفتین دکتر ازتون پرسید \

هروقت رفتین دکتر ازتون پرسید \"اینجا درد میکنه؟\" بهش دروغ بگین !!! چون دقیقا همونجا رو فشار میده بی شعور :|


سوال تستی برره ای : اصغر 5 کیلو سیب خریده کیلو 500 اصغر چند سالشه؟ [سه شنبه، 2 اسفندماه 1390] سوال تستی برره ای :  اصغر 5 کیلو سیب خریده کیلو 500 اصغر چند سالشه؟


بازدید: 157 نفر

سوال تستی برره ای : اصغر 5 کیلو سیب خریده کیلو 500 اصغر چند سالشه؟


تفکر عمیق غضنفر : در عجبم از این نخود و لوبیا با این جثه ی ریز .که چه بادهای عظیمی در خود نهفته دارند! [سه شنبه، 2 اسفندماه 1390] تفکر عمیق غضنفر : در عجبم از این نخود و لوبیا با این جثه ی ریز .که چه بادهای عظیمی در خود نهفته دارند!


بازدید: 77 نفر

تفکر عمیق غضنفر : در عجبم از این نخود و لوبیا با این جثه ی ریز .که چه بادهای عظیمی در خود نهفته دارند!


غضنفر یه لوبیا میگیره دستش میگه : یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه! [سه شنبه، 2 اسفندماه 1390] غضنفر یه لوبیا میگیره دستش میگه : یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه!


بازدید: 81 نفر

غضنفر یه لوبیا میگیره دستش میگه : یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه!


دوستان عزیز توجه بفرمایین وقتی فین میکنین وسط دستمال رو نگاه نکنین کمتر [سه شنبه، 2 اسفندماه 1390] دوستان عزیز توجه بفرمایین وقتی فین میکنین وسط دستمال رو نگاه نکنین کمتر



بازدید: 66 نفر

دوستان عزیز توجه بفرمایین وقتی فین میکنین وسط دستمال رو نگاه نکنین کمتر گزارش شده که کسی مروارید فین کرده باشه !


عمم رفته دستشویی معلوم نیست اون تو چیکار کرده اومده بیرون میگه کلیه ام افتاد تو دستشویی [سه شنبه، 2 اسفندماه 1390] عمم رفته دستشویی معلوم نیست اون تو چیکار کرده اومده بیرون میگه کلیه ام افتاد تو دستشویی


بازدید: 138 نفر

عمم رفته دستشویی معلوم نیست اون تو چیکار کرده اومده بیرون میگه کلیه ام افتاد تو دستشویی هرچی ما میگیم امکان نداره قبول نمیکنه ، آخر رفت سونوگرافی تا خیالش راحت شد کلیه اش سر جاشه ! عمه متوهمی داریم...


سرمو کچل کردم میخوام برم خدمت دوستم دیده میگه میخوای بری خدمت ؟ [سه شنبه، 2 اسفندماه 1390] سرمو کچل کردم میخوام برم خدمت دوستم دیده میگه میخوای بری خدمت ؟



بازدید: 50 نفر

سرمو کچل کردم میخوام برم خدمت دوستم دیده میگه میخوای بری خدمت ؟
پ ن پ سرم شپش داشت عمدا کچل کردم تا از دست شپش ها راحت بشم!


مزن بر سر ناتوان دست زور...پ نه پ! بزن سنگ بر سرش از راه دور!!! [شنبه، 29 بهمنماه 1390] مزن بر سر ناتوان دست زور...پ نه پ! بزن سنگ بر سرش از راه دور!!!



بازدید: 505 نفر

مزن بر سر ناتوان دست زور...پ نه پ! بزن سنگ بر سرش از راه دور!!!


مُردن برای زنی که عاشقشی ، از زندگی کردن باهاش آسون تره ! [شنبه، 29 بهمنماه 1390] مُردن برای زنی که عاشقشی ، از زندگی کردن باهاش آسون تره !



بازدید: 626 نفر

مُردن برای زنی که عاشقشی ، از زندگی کردن باهاش آسون تره !


ماشینمو پارک کردم یهو یه ماشین اومد بهم زد و من هم 2 متر رو هم پرواز کردم [شنبه، 29 بهمنماه 1390] ماشینمو پارک کردم یهو یه ماشین اومد بهم زد و من هم 2 متر رو هم پرواز کردم



بازدید: 300 نفر

ماشینمو پارک کردم یهو یه ماشین اومد بهم زد و من هم 2 متر رو هم پرواز کردم و افتادم زمین یارو اومده میگه:(آقا چیزیتون شد؟) گفتم:پـَـ نـَـ پـَـ تمارض کردم ! خودمو انداختم زمین داور پنالتی بگیره !!!


سربازی واسه پسرا مثه حاملگی واسه زناست. هر دو ظاهرتو خراب می کنه و هر کی میبیندمون میپرسه چند ماهته؟! [شنبه، 29 بهمنماه 1390] سربازی واسه پسرا مثه حاملگی واسه زناست. هر دو ظاهرتو خراب می کنه و هر کی میبیندمون میپرسه چند ماهته؟!



بازدید: 380 نفر

سربازی واسه پسرا مثه حاملگی واسه زناست. هر دو ظاهرتو خراب می کنه و هر کی میبیندمون میپرسه چند ماهته؟!


آدمها ؛ در ارتباطاتشان یک آستانه ی "تحمل" دارند [شنبه، 29 بهمنماه 1390] آدمها ؛ در ارتباطاتشان یک آستانه ی



بازدید: 218 نفر

آدمها ؛ در ارتباطاتشان یک آستانه ی "تحمل" دارند
یک آستانه ی "تنفر" ....
و یک آستانه ی " تهوع ... !!


عمم جوراب مشکی پوشیده جورابش رنگ پس داده فکر میکنه کبود شده ، میگه دست نزنید پام درد میکنه ! [شنبه، 29 بهمنماه 1390] عمم جوراب مشکی پوشیده جورابش رنگ پس داده فکر میکنه کبود شده ، میگه دست نزنید پام درد میکنه !


بازدید: 303 نفر

عمم جوراب مشکی پوشیده جورابش رنگ پس داده فکر میکنه کبود شده ، میگه دست نزنید پام درد میکنه !
رفته دکتر،دکتره دست زده دیده رنگه .
عمه متوهمی داریم...


امروز سوار یه سیستم صوتی شدم طرف روش پراید بسته بود! [شنبه، 29 بهمنماه 1390] امروز سوار یه سیستم صوتی شدم طرف روش پراید بسته بود!


بازدید: 142 نفر

امروز سوار یه سیستم صوتی شدم طرف روش پراید بسته بود!


به بابام گفتم حس داشتن یه پسر خوب چه جوریه !؟ [شنبه، 29 بهمنماه 1390] به بابام گفتم حس داشتن یه پسر خوب چه جوریه !؟



بازدید: 224 نفر

به بابام گفتم حس داشتن یه پسر خوب چه جوریه !؟
گفت نمیدونم برو از مامان بزرگت بپرس !
من :|
بابام :D


ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم ؟!!! [پنجشنبه، 27 بهمنماه 1390] ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم ؟!!!


بازدید: 300 نفر

ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم ؟!!! میگم پَــــ نَ پَــــ !!! روش راست کلیک کن ! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !! !!!


پدر به دخترش میگه:دخترم میخوای شوهر کنی یا درس بخونی؟ [پنجشنبه، 27 بهمنماه 1390] پدر به دخترش میگه:دخترم میخوای شوهر کنی یا درس بخونی؟

بازدید: 1148 نفر

پدر به دخترش میگه:دخترم میخوای شوهر کنی یا درس بخونی؟
دختر: بابا درسم بخونم حتما مردود میشم !


داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود … [پنجشنبه، 27 بهمنماه 1390] داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …

داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …
دختره میگه گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد