سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

سرگرمی.وبلاگ پاتوق جوونای ایرونی.

بیا بهت خوش میگذره.جوک.خنده دار.سرگرمی.علمی

چگونه یک تبلت خوب بخریم؟

 


چگونه یک تبلت خوب بخریم؟


 





 

معرفی انواع تبلت و مزایا ومعایب هر کدام برای انتخابی خوب!
 

تبلت‌ها سهم قابل توجهی از بازار محصولات رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند و تولیدکنندگان برای رقابت هر روز محصول جدیدی را روانه بازار می‌کنند.
تبلت‌ها سهم قابل توجهی از بازار محصولات رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. تولیدکنندگان مطرح محصولات رایانه‌ای هم برای رقابت با یکدیگر سعی می‌کنند با معرفی محصول جدیدتر توجه کاربران را جلب کنند.
تنوع سیستم‌های عامل و برنامه‌های کاربردی این محصولات، ممکن است خریداران را کمی سردرگم کنند. در این‌جا قصد داریم تا با معرفی انواع تبلت‌ها و سیستم‌های عامل آن‌ها خرید یک تبلت را آسان‌تر کنیم.

 

آی‌پد
 

در دنیای تبلت‌ها فروش میلیونی آی‌پدها باعث شده تا تبلت‌های اپل را به پر طرفدارترین تبدیل کند. طراحی منحصر به فرد و زیبایی از مزیت‌های آن به حساب می‌آیند.
اپل در آی‌پد، آی‌پاد و تلفن‌های هوشمند آی‌فون خود از یک سیستم عامل استفاده می‌کند و کارکرد راحت و دسترسی آسان به برنامه‌های کاربردی و بازی‌های آن از نکاتی است که توجه هر خریداری را به خود جلب می‌کند.
مزیت: آی‌پد 2 که آخرین تبلت اپل به حساب می‌آید دارای 2 دوربین جلو و پشت و یک پردازنده بسیار سریع نسبت به مدل قبلی است. طراحی آن فوق‌العاده زیبا و بدنه بسیار نازک آن باعث شده تا وزن بسیار کمی داشته باشد.
عیب: کیفیت صفحه نمایش آن معمولی و کیفیت عکس‌هایی که توسط دوربین آن گرفته می‌شود چنگی به دل نمی‌زند. آی‌پد از فایل‌های فلش (Adobe Flash) پشتیبانی نمی‌کند و گذرگاه‌های HDMI، یو‌اس‌بی و اس دی(SD) آن نیاز به آداپتور دارند.

تبلت‌های آندرویدی
 

این گروه از تبلت‌های شامل محصولاتی می‌شوند که از سیستم عامل آندورید گوگل استفاده می‌کنند و بیش از 10 شرکت مختلف رایانه‌ای تبلت‌هایی با این سیستم عامل تولید می‌کنند.
چنانچه از خرید آی‌پد منصرف شده‌اید، انتخاب از میان تبلت‌های آندوریدی کار بسیار آسانی است، چون در این گروه در هر اندازه و هر نوع بودجه‌ای یک تبلت وجود دارد که نظر شما را به خود جلب کند.

از بهترین‌های آندرویدی‌ها می‌توان به این تبلت‌ها اشاره کرد:
 

گلکسی تب سامسونگ، اسوس Eee pad Trasformer، توشیبا Thrive، ایسر آیکونیا تب A500، موتورولا زوم، فلایر اچ‌تی‌سی اشاره کرد.

تبلت‌های ویندوزی
 

این تبلت‌ها از دهه 90 میلادی وجود داشته و روز به روز پیشرفته‌تر شده اند. در حال حاضر ایکروسافت یا طراحی ویندوز 8 خود به کاربران وعده داده، ویندوز جدیدش از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که فقط برای تبلت‌ها و ابزار لمسی طراحی شده است.
با وجود رقابت زیادی که میان تبلت‌های آندوریدی و آپد اپل وجود دارد، برخی از شرکت‌ها هم تلاش می‌کنند برای تصاحب بازار، هم سخت افزار و هم سیستم‌عامل تبلت را خودشان طراحی و تولید کنند.
از این میان می‌توان به RIM بلک‌بری و تبلت‌های HP با سیستم عامل Web OS اشاره کرد.

کتاب خوان‌ها
 

کتاب خوان‌هایا E-book reader ها هم از محصولاتی هستند که جای خود را در میان افراد کتاب‌خوان و دانشجویان باز کرده‌اند.
این محصولات مانند تبلت‌ها دارای یک صفحه نمایش لمسی از 5 تا 10 اینچی هستند و در طراحی صفحات نمایش آن‌ها از جوهر‌های الکترونیکی استفاده شده است.از پرفروش‌ترین کتاب‌خوان‌ها می‌توان به کیندل شرکت آمازون و سونی ریدر شرکت سونی اشاره کرد.

تبلت

سیستم عامل

پردازنده

حافظه

آی‌پد

Apple iOs 4

Apple A5 1Ghz

16 گیگابایت

گلکسی سامسونگ

Android 3.1

Nvidea 1Ghz

16 گیگابایت

اسوس Eee pad Trasformer

Android 3.0

1Ghz Dual core

16 گیگابایت

توشیبا Thrive

Android 3.1

1Ghz Dual core

16 گیگابایت

موتورولا Zoom

Android 3.0

Nvidea 1Ghz

32 گیگابایت

منبع:http://www.konjkav.com
نظرات 1 + ارسال نظر
سامانه پیامک پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php شماره تماس 09125063543 با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد